Jeg er redd,livredd….

Følg meg gjerne på chronsmonsreret på facebook.

Jeg ligger her i sengen.  Tankene surrer. Hjertet banker som jeg skulle vert på en metall konsert.

Jeg venter på svar om calkproktein testen viser om jeg har oppbluss av chrons.

Men jeg vil ikke tro det. Jeg har bare vondt i magen og kvalm,. At hjertet dundre,kroppen skjelver pusten er tung er jo bare frykt. Frykt for at det er chrons som har klart å bryte seg inn i kroppen igjen.

Toaletten er ikke full av blod,jeg løper ikke på do hele tiden. Men det kjennes ut som en stor stein ligger i magen å lager gnagsår. Jeg håper å tror at det er en omgangsyke eller noe jeg har spist.

Jeg får åndenød for hvis jeg er blitt syk igjen har jeg ingen penger til Fekal Transplantasjon og reise. Ikke vet jeg hvordan jeg skal få de pengene. Jeg ser ingen løsninger akuratt nå. Ikke orker jeg å prate med noen hvis de ringer. Jeg er sykemeldt.  Å være borte fra jobben plager meg også.

Jeg er på bristepunktet. Men jeg prøver å holde motet oppe med at dette er noe forbigående.

Men frykten er der. Angsten går ikke over.

Må jeg virkelig gå gjennom dette en gang til. Jeg grøsser å blir skremt av tanken. Dette er mer en jeg tåler akuratt nå. Livet har vert så bra de siste 14 månedene. Å den eneste behandlingen som fungerer vil ikke staten dekke. Jeg vil ikke bli ufør, jeg kan holde meg frisk. Bare de gir meg denne behandlingen.

Hadde FMT vert offentlig behandling hadde jeg sluppet denne frykten. Hadde lommeboka vert tjukkere hadde jeg sluppet å bekymre meg hvordan en skal få dette i havn.

Jeg jubler hvis testen er negativ. Da kan jeg fjerne 1000 sekker med sand av skuldrene.

Jeg har bare lyst å brøle akuratt nå

Men akuratt nå vil jeg bare brøle.

En mørk dag….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg