Det nærmer seg den store dagen til transplantasjon

For dere som ikke har følgt bloggen. Kan dere lese de andre innlegga for kampen for å få fekal transplantasjonen.

Nå er jeg reist til min mor langt ute i skogen, for å få ro og fred til transplantasjonen. Det er knappe 2 uker igjen.

Det er mye nærver og uro. Men jeg har laget mål, det vil si at jeg har laget mål i utgangspunkt i at jeg blir frisk. Blir jeg det ikke, får jeg heller ta det neder laget da, men er ikke en tanke jeg tør å ha.. Har bestilt heeler til i morgen. Ikke at jeg tror på slik, men når en er syk prøver en alt. Resten av sommeren blir tilbringet i rolige omgivelser, i håp om at dette vil virke, å at jeg får samlet krefter til å komme tilbake på jobb. 

Å igjen lider du av Chrons ,UC eller irtitabel tarm. Gi fekal transplantasjon en sjanse. Det er så mange som har fått et nytt liv. Har du stomi er det nok ikke desverre så mye hjelp. Men er du ikke kommet så langt, gi det et forsøk, det kan redde din helse og livskvalitet.9 av 10 med IBS blir friske.

Bare tenk følelsen av å slippe dobesøk hele tiden, altid forsikre deg at dit du skal må det være et do. Slippe medisiner og bivirkninger.  Ikke minst smerter verre en en fødsel, kvalme og oppkast og slutt på blodbad i do…tenk over det . Spesialistene på sykehuset sier det ikke vil virke. Men forskning sier noe annet. 

Oppdatering kommer når jeg reiser.

Følg reisen på chronsmonsteret på facebook 

Takker alle som har hjulpet meg med å samle nok penger til å få gjennomført dette. Uten dere hadde dette aldri blitt mulig.

Bildene er fra min mors nydelige hage.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg