ENDELIG JEG FIKK DET TIL

Juhuuuu dette er jubelens dag. Tusen takk for til alle som har støttet min spleis, sendt meg pm på veien. Og støtten fra famile venner og ukjente. Men ingen takk til politikere ,dere samtlige er jeg fly forbanna på. Ingen av dere har så mye som prøvd å støtte dette. Å jeg skal love dere, når jeg blir frisk, skal jeg bruke all energi på å få dette frem i lyset. 

At en mail fra en lege kan endre alt fra sorg og bare håpløshet, til jubel glede og håp så mye er bare en helt utrolig følelse. 

En lege vil hjelpe meg med å få transplantasjon veldig raskt. Allerede i April/ Mai. Så nå slipper jeg å vente på at volvat skal åpne igjen.  At korona skal gå over. Jeg slipper å reise utenlands.  Dagen ble feiret sammen med min beste venn Alfie (verdens beste hund) vi tok en god tur langs sjøen. 

Alkohol tåler ikke tarmen nå da den er blødende og betent.  Så blir ingen edle dråper.

 

Fantastisk herlig å tenke på at om noen mndr kan jeg og hunden gå på lange turer igjen i fjellet.  Å at jeg kan begynne i jobben igjen i sept okt muligens før. Det skal bli magisk å få normal inntekt igjen,  å få jobbe med mennensker som hjelpepleier. En jobb jeg elsker.For en lettelse. Jeg kan bygge muskler å starte å trene hester ordentlig igjen.  Har heldigvis en stall å gå i som jeg kan komme å gå som jeg vil. Å du som eier disse hestene aner ikke hvor takknemelig jeg er for det. Du gjør alt mye enklere. Men dessverre svinger sykdommen, så det blir ikke så ofte.

 

Jeg er veldig dårlig og klarer ikke så mye. Men dette gir motivasjon til å presse meg litt mer. Så nå blir det å presse seg til å bygge opp muskler, litt og litt. Så jeg er klar for jobb og mitt nye liv litt raskere.

Bare tenker om noen mndr er det muligens slutt på

Oppkast

Kvalme

30 dobesøk i døgnet

Blødende tarm

Våkenetter

Sinnsyke smerter

Depresjon og humørsvingninger 

Hodepine

Utmatelse

Ernæringsdrikker

Feber

Medisiner som gir luftveisymptomer og leddsmerter.

DET GJØR MEG SÅ GLAD

Så igjen tusen takk alle sammen. Jeg hadde ikke klart å fått dette til uten alle dere som har bidratt. Dere er unike, å jeg er evig takknemelig.Nå håper vi bare dette vil virke . 

Tanken på at det ikke vil virke vil jeg ikke tenke på. Da får jeg ta det derfra. 

Jeg vil holde dere oppdatert via bloggen og facebooksiden chronsmonsteret uansett hvordan dette vil gå. Å kampen for at fektal transplantasjon skal vanlig praksis i Norge slutter ikke med dette. Jeg skal tyne politikerene når jeg får mer krefter til å kjempe. Gleder meg.

Ha en strålende dag, å husk i Norge kommer du ingen vei uten kamp.

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg