Ferietid, med hindringer

Da var ferien i gang. Reiste til min mor på landet. Planen var å ver litt med venner, være litt sammen med mine tantunger. 

Rett å slett koble av etter et tøft år.

Men slik ble det ikke.

 Prøvde en dag, da var jeg invitert til en vennine på mat og fiske etterpå. Var dårlig, så tok litt tid før vi kom oss ut. Hadde en fin dag tross flere dobesøk.

Kvelden kom og jeg ble bare dårligere, det fikk jeg svi for de 3 neste dagene, ble kjempesyk, dobesøk feber og sengeliggende

Hadde så søkentreff, det var kjempekos, men en tung dag. Ble bare lei meg av å ikke kunne være til stede på en normal måte.

Dagene er preget av mye uro. Frykt og reddsel på hvordan dette vil utvikle seg.

Vondere er det at jeg er redd jeg ikke får utført transplantsjonen. Og frustrsjonen mot myndighetene og helsevesenet som kan hjelpe med litt godvilje blir bare større og større. Jeg kan bare ikke skjønne at en så enkel prosedyre skal være så vanskelig å få utført, når sjansene for å bli frisk er så stor, og hvorfor de helke velger å dra folk ut av arbeidslivet, når sjansene for å bli frisk er så å si 90 prosent…

Vil du hjelpe meg videre for å kunne få utført denne transplantasjonen?

Støtt så min spleis

https://www.spleis.no/project/110513

Følg meg gjerne på chronsmonsteret på facebook.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg