Fremtidens medisinske håp

Poadcast der lege forklarer godt hvorfor folk blir friske. Har du ME ,Astma ,tarmsykdom osv kan du bli overasket over hvor effektiv og bra denne behandlingen er, å kanskje skjønne hvorfor jeg kjemper for at dette skal bli normal behandling. Det virker ikke på alle. Men på flertallet. Hør poadcasten her,  spol fremover der legen snakker, om du ikke vil hørre min historie først. Poadcasten er laget og produsert av LMF.

https://open.spotify.com/episode/6KSdcRfNTcuLRFRtPERp3m

Ting går litt tregt for kampen å få Fekal Transplantasjon til normal behandling i Norge. Mange jobber for dette nå. 

LMF, leger, forskere, private som prøver å få dette kjent. 

Vert lite fra meg i det siste. Men har begynt i jobb igjen. Å har ikke hatt så mye tid til å jobbe med det. Men jeg håper flere der ute vil begynne å kjempe for at det skal bli normal behandling. Jo flere vi er jo sterkere står vi.

LMF kjemper også for dette nå .

Vil du bli med å kjempe har jeg en egen facebook side for dette,velkommen er du om du vil lære mer

https://www.facebook.com/groups/543136376630107/?ref=share_group_link

 

Jeg er fortsatt frisk. Jeg er faktisk enda bedre. Fikk en nedtur etter corvid. Men det gikk fort over.  Sliter litt ned lungene hukomelse og utmattelse etter corvid. Men har ikke vert hos lege med det. Det går nok over. Å jeg er bare mettet av undersøkelser. Å det er bare en dråpe i havet, i forhold til å ha chrons herjende i kroppen. 

Ellers har LMF ( landsfoteningen mot fordøyelsesykdommer) intervjuet meg og lege om dette temaet i en poadcast.  Dette er noen måneder siden. Men jeg er fortsatt frisk. Å legen beskriver godt i dette intervjuet hvorfor folk blir friske. Så anbefaler å hørre poadcasten. 

https://open.spotify.com/episode/6KSdcRfNTcuLRFRtPERp3m

Du kan også lese min hyllest til Frank som ga meg denne sjansen. Hadde det ikke vert for han og min fastlege,  hadde jeg aldri vert der jeg er i dag

https://magetarm.no/undersider/bloggartikkel/frank-hilpusch-du-ga-meg-livet-tilbake-fra-crohns?Action=1&PID=18

Nå håper jeg virkelig etter alle funn og forskning på dette. At Staten tar seg sammen å lar folk med tarmsykdommer få denne behandlingen. Det er rett å slett en skam at folk skal gå rundt å være syke, når en så enkel behandling kan hindre sykemeldinger, at folk må over i AAP for å så bli uføretrygdet. 

Jeg fikk svar fra helsedirektoratet også. Men skal ikke legge det ut her. Men de var redde for senutviklingen på dette… tja den biter jeg ikke på. Gå å være så syk, å dø etter 10 til 20 år. Eller gi  FMT en sjanse å kunne fungere normalt. 

Noen avslutter nok livet selv også…da smertene med tarmsykdom er helt uholdelige på mangen områder. Til deg som tenker på det. Ikke gjør det, det finnes håp. 

Senvirkningene av medisinene er verre en Fekal Transplantasjon ,så senvirkninger trenger de ikke å skylde på. Har de utforsket senvirkningene med corvid vaksinen? Nope

Jeg gir meg ALDRI. Går alt for mange barn unge og voksne å lir veldig der ute.

Synd at en må kjempe så hardt for å få ting frem i dette landet. Som en sier ofte. En må være frisk for å være syk, å rik for å kunne bli frisk,om en har en sykdom en kan bli bra fra…å staten nekter deg å få behandlingen….

God helg alle. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg