Gi aldri opp dine drømmer

https://www.facebook.com/groups/543136376630107/?ref=share_group_link

Det er vel ingen hemmelighet at vi kronisk syke gir opp av og til.

Når jeg ventet på prøvesvaret på calkproktektiner nå, falt jeg helt sammen. Jeg lå å gråt å tenkte nå er det påan igjen. 14 måneder har jeg vert frisk.  Å ville bare gi opp.

Verdiene var heldigvis ikke så høye, men formen er litt laber om dagen. Og nedturen av at chrons har begynt å herje, å flyttet inn i tarmene igjen var tungt å svelge.

Men med ny Fekal Transplantasjon vil jeg bli helt fin igjen. Men jeg har ingen penger til å utføre det med.

Men jeg kom oppå igjen. Jeg har en stor drøm i livet. Det er å få en egen hest til start. Å få en liten følle bølle etter hesten vi har etter hvert.

Med dårlig økonomi og helse er drømmen egentlig uåpnååelig.  Men gi opp skal jeg ikke. Innstillingen er AT  jeg SKAL klare det.

Det er vel ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i dyr. Travsporten synes jeg er utrolig spennende. Hvertfall for amatører som trener selv, å klarer å få til noe. Det er en lykkerus.

Men jeg selger ikke hesten om det ikke går. Vår hest er alt for meg. Hun holder meg aktiv, å glede og motivasjon ,ikke minst energi. Blir jeg syk igjen tar min datter seg godt av henne. Som hun gjør nå også. Det er et familiemedlem.

Jeg har gitt opp mye annet. Jeg har et hjerte for dyr. Å reddet mange hjemløse dyr. Men måtte gi opp,det ble for mye.

Hunden på bildet er en av dem. Min beste Alfie.

 

En dag skal jeg klare det.

Men først må jeg kjempe mot systemet en gang til for å få en ny Fekal Transplantasjon.

Å det er jaggu en heldagsjobb i seg selv. 20000 kr…trenger jeg, da unngår de sykemeldinger AAP, og til slutt en til som ender med uføre trygt…

En hjelpepleier ,som er alene ,har null sjans til å spare så mye penger.

Følg meg gjerne på facebook chronsmonsteret

Chronsmonsteret

 

Hesten på bildet nedenfor måtte jeg gi opp pga sykdommen. Vi var godt på vei til å komme til start.

Men jeg klarte ikke å ta meg av alt selv.Å måtte ha hjelp til alt. Jentene var han litt tøff for. Så han måtte selges. Han ble dessverre avlivet senere. Det var tung beskjed å få. Hjertet ble knust. Jeg er fulstendig imot at friske dyr avlives.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg