Heia Norges pinings system

Ligger her. Har nesten ikke sovet i natt. Skal snart på jobb. Smertene er sinnsyke. Vondt i magen, kvalmen. Føler jeg må kaste opp Øreverk hodepine feber og hoste, brystet brenner, og verker. Rett å slett en fin blanding av følelsen av influensa og omgangsyken.

Kan ikke ta noe sterke smertestillende pga jeg skal på jobb. Men på jobb skal jeg om jeg må krype avgårde. Ironisk nok er jeg hjelpepleier.

Takk for at helsenorge gidder å hørre på meg  ,absolutt ikke. Hørrer ingenting. De er redd for å prøve nye ting. Og medisinindustrien kan jo tape mye penger…

Takk at noen i systemet kan gi meg offentlig støtte så jeg kan få ta fekal transplantasjonen som kan gjøre meg frisk. NOT HØRRER IKKE EN DRITT FRA DEM. Jeg må betale for det selv. 

De vil heller ha meg over på AAP, som senere fører til uføretrygd og jeg må leve i dette helvete resten av livet. Og en tidlig død kan forventes.

Jeg vil ikke miste jobben, jeg vil ikke ha det slik. Jeg vil kun bli frisk å få livet mitt tilbake.

Ja ingen god dag men bare sannheten. 

Kan du støtte min spleis

https://www.spleis.no/project/110513

Følg meg på chronsmonsteret på facebook for å følge kampen videre.

 Har du tips om å få dekket dette fra det offentlige

[email protected] 

Vips 95731669

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg