Trenger hjelp så jeg får transplantasjon

https://www.spleis.no/project/110513

Som nevt i tidligere innlegg, får jeg ikke ta transplantasjon for å bli frisk i Norge.

Har derfor oppdrettet en spleis så jeg kan komme meg utenlands eller finne privatsykehus i Norge. Jeg har vert sykemelt lenge, jobber selv ironisk nok i helsevesenet. Å vil fortsette med det,da jeg elsker jobben min. Men i min jobb blir vi ikke rike nok til å klare annet en faste utgifter.

Så jeg trenger hjelp til å komme så langt at jeg får tatt denne transplantasjonen, som de i Norge lett kunne utført, om systemet ikke var så 4 kantet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg