Vil de at syke skal dø når de kan reddes?

https://www.spleis.no/project/110513

Jeg sitter her å tenker, en nydelig dag ute.

Jeg må sitte i skyggen, da jeg ikke kan være i sola på grunn av medisinene jeg tar.

Men sitter å grubler over hvor lite staten støtter folk som kan bli friske,og lar dem heller dø og lide, og barn og andre pårørende sitter igjen med dyp sorg. Velvitende at mor, far eller en søster eller bror, kunne vert i live og frisk om staten hadde støttet dem.

Et eksempel er kreftmedisin. Andre land har kreftmedisin mot føflekk kreft, som kan gjøre folk med føflekk kreft friske, men Norge støtter ikke dette fordi det er for dyrt.

Så har en MS pasienter, folk som ikke har råd å reise utenlands for å ta beinmargs transplantasjon,  blir dårligere og dårligere og lider en forferdelig død. Dette kunne også for svært mange vert unngått om staten hadde støttet dem….

Så har dere oss med chrons og tarmsykdommer, som faktisk kan bli helt friske med fecktal transplantasjon…men det støtter dem heller ikke. Om du ikke kun har irritabel tarm.

Så her sitter jeg å prøver å samle inn penger, fordi staten ikke vil støtte meg, å ikke har andre muligheter. Får jeg ikke samlet inn penger nok, vil jeg fortsette å være syk, og faren for en tidlig død er stor..ikke for selve chronsen, men pga andre bivirkninger av medisiner, og faren for tarmkreft er så stor…

Hva feiler dette landet? Hvorfor vil dere la folk dø og lide, når de kan bli friske?

Vil du hjelpe?

Her er min spleis

https://www.spleis.no/project/110513

Følg meg gjerne på facebook. Chronsmonsteret

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg